Een customer journey
De wereld van high-tech engineers,
gecombineerd met een goede lunch.

Een Customer Journey.
Een specialistisch high-tech bedrijf in de B2B markt. Naast eens kritisch te kijken naar het verkoopproces, keken we ook vanuit de aankoopkant naar het proces. Hoe ga je zelf te werk bij een – privé of zakelijke – aankoop? En waar lopen klanten allemaal tegenaan? De eerste versie van de infographic vormde de basis om wat dieper in te gaan op de verschillende klantengroepen bij het bedrijf.
Concreet, helder, no nonsense, ludiek
Bedrijf/ product: hightech bedrijf op het gebied van smart card beveiligingen. Leading security test and tools lab for embedded device security
(…) Positioneer Riscure als een buurtsnackbar voor de rest van de wereld – voilá, Kloostermans customer journey van Riscure (met behulp van illustrator Lot Bakker) op een speelse, aansprekende manier. “Op een manier die bij ons past”. “Concreet, helder, no-nonsense, ludiek – en het geeft ons ideeën over hoe we onze klantencontacten kunnen verbeteren”
Bartek Gedrojec (sales director, Riscure) via technologypartners.nl – september 2016