Een nieuw product, een nieuw merk

Samen een uitdaging aangaan en een passend resultaat neerzetten.

Strategie. Een passend plan.

Als strategisch ontwerper verbeter, vernieuw en ontwikkel ik producten en merken. Hoe staat je merk of product in de markt en hoe kun je dit versterken? Of als start-up: wie ben je als merk en hoe zet je jezelf en je bedrijf goed neer? Waar liggen kansen & hoe grijp je deze met beide handen aan? Uit het enorme aanbod van mogelijkheden bewandelen we het pad dat het beste past – met als resultaat een mooi eindproduct.

Dit traject begeleid ik van van A tot Z. Of als je zelf al een eind op weg bent spring ik in waar dat nodig is. De wensen en behoeften van de klanten houd ik altijd in gedachten en gebruik ik als inspiratie.

Realisatie.

Een rapport is leuk. Maar liever lever ik een eindresultaat waar echt iets mee gedaan wordt. De vertaling van een ontwerp naar naar een (tastbaar) eindresultaat. Welke partijen zijn geschikt? En wat zijn de kosten? Wanneer moet het af zijn en hoe gaat het in z’n werk met de distributie? Ik begeleid van het begin tot eind.

Website en ontwerp.

Een website is een heel mooi middel om scherp te krijgen waar je nu echt voor staat en wat je wilt uitstralen. Kort en bondig.

Ik zorg voor een compleet eindresultaat. Dat kan dus ook prima een webshop, logo of sales presentatie zijn. Net wat belangrijk is voor het bedrijf om vooruit te kunnen.

Samen. Alleen kan ik het niet.

Dit is geen proces om alleen te doen. Regelmatig sparren met mensen binnen het bedrijf, een workshop met verschillende (belanghebbende) medewerkers binnen het bedrijf is essentieel. Input vanuit het bedrijf combineer ik met mijn creativiteit om een resultaat neer te zetten waar iedereen achter staat.

B2B/ Techniek

Riscure
Accesso
Hukseflux

Websites

Fuse Mediation
Nutshell Onderzoek
Stars of Empathy
Lalize

B2C

Uncover Skincare
Stars of Empathy
De vrolijke vis
Eneco
LU
Pickwick
Fietsaccuspecialist

Eerdere bedrijven waar ik mee mocht werken